بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

دنیای سوفی قسمت اول

   
تنها چیزی که نیازداریم تا فیلسوف خوبی بشویم قوه شگفتی است ……

ازم پرسید: بزرگترین سوال زندگیت چیه؟...

به فکرفرورفتم. اصلا تا بحال بهش فکرکرده بودم؟ شونه ها مو بالا انداختم که یعنی بی خیال.

یه آینه  جلوم گرفتم.به تصویری توی آینه اشاره کردووگفت :این کیه؟ خندیدم وگفتم:خوب منم دیگه. گفت توکی هستی؟

گفتم رها سکوت کرد.با خودم فکرکردم اگه خوب اگه اسمم سارا بود سارا می شوم ؟.......

تنها چیزی که نیازداریم تا فیلسوف خوبی بشویم قوه شگفتی است ……

ازم پرسید: بزرگترین سوال زندگیت چیه؟

به فکرفرورفتم. اصلا تا بحال بهش فکرکرده بودم؟ شونه ها مو بالا انداختم که یعنی بی خیال.

یه آینه  جلوم گرفتم.به تصویری توی آینه اشاره کردووگفت :این کیه؟ خندیدم وگفتم:خوب منم دیگه. گفت توکی هستی؟

گفتم رها سکوت کرد.با خودم فکرکردم اگه خوب اگه اسمم سارا بود سارا می شوم ؟

دوباره به تصویر توی آینه نگاه کردم.یاد کارتون آلیس درسرزمین عجایب افتادم.فکرکردم من واقعی هستم یاتصویرم؟

چهرمو وراندازکردم.چه اهمیتی داشت که چشمام درشت بود یاریز؟موهام مشکی  بودیا بور؟من واقعا کی بودم؟

آینه پرتاب کردم.تکه تکه شد.گفت این تو بودی؟شکستم.

سکه ای نشونم داد.یکطرفش سیاه بود یه طرفش سفید.

-این چه رنگیه؟         - سیاه

-یعنی چه رنگی؟        -یعنی سفید نیست

-واگرسفید نباشه

گفت نظرت درموردمرگ چیه؟تازه فهمیدم منظورش چیه!

سیاه و سفیددوروی یک سکه که هرکدوم بدون اون یکی بی معنیه.

ماژیک روبرداشت وروی تخته وایت برد نوش:جهان چگونه به وجودآمده؟ همیشه فکرمیکردم خدا جهان روخلق کرد.ولی حالا پراز سوال بودم.چطوری؟خودش اصلا چه طوری بوجوداومده؟

نظریه بینگ بنگ درسته؟ کلافه ومبهوت شده بودم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد