بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

این نیز گذشت...

سلام دوستان همراه و با حال وبلاگ خودتون!! ممنونم از همتون که با وبلاگ همراه بودید طوری هم نظر گذاشته بودید که به فکر راه اندازی یک چت باکس تویه وبلاگ افتادم!!! اما بماند

حقیقتش من خواستم اسامی دوستان که ارشد تونستن دانشگاه قبول بشن رو اینجا بزارم اما گفتم باید قبلش از همه دوستان اجازه بگیرم که نظرم عوض شد فقط منم به همه دوستان تبریک میگم و امید وارم که موفق باشند هر جا که هستند...

از همه شما عزیزان ممنونم بازم از جلال جان هم بسیار سپاسگزارم ...


در آخر این جمله واسه همه شما

؛؛ کدامین پل در کجای جهان شکسته است که هیچکس به مقصد نمی رسد؛؛

نظرات 3 + ارسال نظر
همدم یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام!
چه عجب حسین آقا
من الآن با محسن سبزواریم. محسن اینقد اعصابش خورده که داره به عالمو آدم بد و بیرا میگه از جمله به تو ...
محسن میگه دلش برات تنگ شده خیلی

سلام عزیزم مرسی البته با احوال پرسی های شما خوبم!!!!!
منم دلم واسه محسن تنگ شده ولی نمیدونم چرا یاد تو میفتم از همه چی زده میشم(خوردی)

Mammad دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام.چطوری؟
چه خبرا؟
این2 تاهنوز سبزوارن؟
دل من اصلا واست تنگ نشده!

دیوارنویس پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://divar-nevis.mihanblog.com

27 دلیل برای فرقه نبودن جمعیت ال یاسین را در وبلاگ زیر مشاهده کنید http://divar-nevis.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد