بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

بچه های فیزیک دانشگاه تربیت معلم سبزوار

اینجا از فیزیک میگیم از خودمون از دنیامون

آیا مرا می شناسی؟

 

نامم قرآن است،من از جانب خدا و کلام او هستم...

هر آنچه می خوای در من وجود دارد اگر چشم بینا و دلی روشن داشته باشی

راستی!

آخرین باری که مرا دیدی کی بود؟

آخرین باری که مرا با دست هایت گرفتی کی بود؟

آخرین باری که مرا تلاوت کردی کی بود؟

آخرین باری که در آیاتم تدبر کردی کی بود؟

آخرین باری که بر غربتم گریستی کی بود؟

و تو اما مرا زیر پاهایت له کردی...و آنگاه ادعا می کنی مرا می دانی

و ادعا می کنی که خدا را دوست داری...چگونه پس کلامش را بی رحمانه لگدمال

خواسته های زمینی ات می کنی...

من تو را با وجدانت تنها می گذارم اما

شاکی رسول الله و قاضی خداوند و متهم تو هستی

((و قال الرسول یا رب ان قومی اتخذوا هذا القرآن مهجورا)){فرقان آیه 30}

((و پیامبر [خدا] گفت پروردگارا قوم من این قرآن را رها کردند))

از امروز تصمیم با توست...

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.kavironline.com

با سلام
مدیر انجمن کویر آنلاین هستم در صورتی که تمایل دارید برنامه نویسی تحت وب را بیاموزید و برای خود سایت طراحی کنید و از این طریق به کسب و کار در دنیای مجازی ادامه دهید میتوانید در انجمن کویر آنلاین تکنیک های طراحی وب را فرا بگیرید
http://www.kavironline.com/thread-158-post-212.html#pid212
علاوه بر این در صورتی که تمایل به مدیریت بخش های مختلف انجمن را دارید به مدیر انجمن پیام خصوصی ارسال کنید
ممنون می شوم جهت حمایت از آموزش سایت به ما لینک بدهید تا علاقه مندان به این بخش سایت دسترسی داشته باشند
منتظر حضور گرم شما هستیم
موفق و پیروز باشید
www.KavorOnline.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد